Haha =)

Erika skrev om vårat äventyr lite mer detaljerat än mig =) LÄS =D   www.lejka.blogg.se Haha!! Rolig rolig!!

Idag har jag och Wilma bakat pepparkakor, duktiga oss! =)
Är hos mamma nu och har lunchat och så blire kaffe med!
Ska för hoppningsvis kolla på en lägenhet idag! Det är nice!
Robban kmr inte hem idag, gråt! Men på söndag, längta! Då ska han vara hemma massa många dagar!
Skulle egentligen åkt till Jonas idag för att fira Stoffe som fyllde år igår, men blir inte så tyvärr! Hade varit så himla roligt men så är det! Tråkigt!
Så blir en lugn myskväll med Wilmis ikväll, massa godis o cola =)


Björn =) Ringde mej förut, så roligt, har inte pratat med honom på...ja vet inte hur länge! Kul!! =)
Han ville ha med mig till Jonas, men tyvärr som sagt =(
Han berättade även att en av våra gemensamma vänner(som ja dock inte har vidare kontakt med idag) ska gifta sig imorn, GRATTIS  B och I =)

 ((Gammal bild på mig och Björn!))


Robban och Wilma, Älskar er mest! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0