Nyårsafton i morgon!

Det har varit Julafton. God Jul i efterskott alla! Jag har fyllt år! Grattis till mig =)
Kajsa, Anto, Lotta o Hanna var o hälsa på mig dagen innan julafton, Mkt trevligt =)
Vi spela lite Guitar Hero, roligt va det =)

Skulle göra mina skolarb. nu men jag är sååå trött så ja inte orkar. Man får vara trött. Jag gör det efter nyår!
Imorn ska jag, Robban och Wilma hem till Pelle och Ylva med barn och fira nyår =) Det blir nice =)

Jag och Robban var barnvakt åt Arvid och Axel härom dagen, =) Sötingar!
Arvid satte Robban högst upp på sin favorit-lista =) Så när ja ens försökte närma mig så gallskrek ungen, hehe!

Erika och Kevin var och hälsade på idag, nice =)

Nu ska ja nog ringa min karl för jag är lat och orkar inte gå hem, och så är det kallt också!

Gott Nytt År Alla!!!!


Wilma o Robban, Mitt Allt <3 Love Love Love <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0