ROAD TRIP!

Vi hade föreläsning i skolan igår, det va så himla BRA!! Bästa!!!!

Sen åkte ja och Nicke o hämta Erika i Åtvid =) Så fick vi för oss att vi ville hitta på nått äventyr, då bestämde vi att vi skulle åka till Lidköping!!!!! =D Robban =D
Så vi packa in oss i bilen(jag erika nicke o wilma) Sen bar det av =)
Tacka vet ja GPS annars hade vi ju aldig hittat utan att behöva ringa o fråga o det ville vi ju inte eftersom vi ville överraska Robban =) Han blev superglaaaaaaaaaaaaaad =D Åh han hade massa goda pussar till mig som ja fick =) Vi kunde ju dock inte stanna så länge (gråt)!!! Men ja fick iaf träffa honom <3
Lyckligaste i världen e jag som har MINA ÄLSKADE <3 WILMA O ROBBAN <3

Idag har varit en mkt seg dag, som om någon hängt tyngder i mina ögonlock, suck!
Är hos Pappa nu och fikar, mamma o wilma är också här, Nice!!

Är inte alla värd någon som respekterar dom o älskar dom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0