.......

Erika och Angelica leker bäst tillsammans =)
Det där med bilen va så fruktansvärt roligt =D hoho! (skulle velat se hans min)
Vi (jag,erika,robban) sjunger bäst tillsammans i bilen =)

Träffade KAJSA o LOTTA förra helgen, det var mkt nice =)

Robban åkte till Lidköping idag, mkt tråkigt, nu kommer han inte hem förens den 22e tror ja =(
Jag försov mej idag så hoppade över skolan, illa!
Är hos mamma nu o ska dricka kaffe o sen ska ja träffa min Erika =)

Det va Glöggfest i lördags på Street Pack =) Jag Erika och Jenny ägde när vi sjöng på scenen tillsammans med Thorsson o Lolle =)  Det va himla roligt =) Hahaha!

Jag kanske gick för långt med mitt lilla test.
Men nu vet ja ju iaf att du vill ha sex med robban.
Fast inte så länge vi är tillsammans.
Men det spelar ju ingen roll, grejen är att jag vet att du vill. Hm!

Undra om JT skulle behöva operera hjärnan? Ja tror det!

Wilma är mammas gosigaste o underbaraste, love love love <3

Nähä nu ska ja va lite social mot mamma =)

Bye Bye!!

Ps. I Love You, Robban <3

 Thorsson o Lolle =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0