Lite packning och Barbie-film

Skola idag med då, eller aaa bara info för morgon dagen. Vi ska träffa ambulanspersonal och så, bli sminkade, få olika skador och spela "offer" i en trafikolycka, ska bli roligt hehe!  Men det berättar jag mer om imorgon =)
Tog en kaffe med Keso innan jag skulle hämta Wilma. Och när vi kom hem ville Wilma vara ute och cykla vilket hon självklart fick, hon känns så stor, får vara ute själv(inte första gången) =) Men bara så jag ser henne från balkongen. Jag passade under tiden på att diska lite, packa lite köksgrejer som jag inte behöver nu, onödigt att 17 muggar framma och så. Ska försöka packa lite kläder och så imorgon, sånt jag ändå inte kan ha nu när magen är för stor, och vinterkläder och skor och sånt. Så jag inte står dagen innan vi ska flytta och inte har packat ett skit, känner mig duktig som förbereder, det tillhör inte mig att ha framförhållning, oftast gör jag allt i sista sekund. Efter att vi käkat mat blev det film, samma som hon såg två gånger igår, Barbie-film. Jag tycker det blir tjatigt, men Wilma gillar den så det är bara bita ihop ;) Nu ligger hon och styr inne i sin säng, somnar väl snart. Jag ska ta tag i att läsa en bok för att sedan skriva om den, skolarbete som jag inte gjort =/

Fan för dig! Jävla idiot! Jag mår skit, tack!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0