Dagarna som vatt då...

Skrivit kontrakt, =) Får nycklarna nästa onsdag, yeees! =)
I Fredags var Jag Robban och Wilma hos Jenny och Oskar, ungarna lekte bra som vanligt =) Sen körde vi Wilma till Carina och Stefan, sen åkte vi ut till Jenny och Oskar igen, grillade och käkade mat, kött och potatisgratäng och annat gott, nice!!!!! Oskar, Robban och deras vän drack öl, icke jag och Jenny då, men faktiskt var jag inte ens sugen, fan lukten av folk som druckit, USCH!! Hehe! Sen senare på kvällen/natten blev jag hämtad och vi snurrade runt i bilen en stund, min Erika var med och det var behövligt, vilken tjej, och hon är min väninna ;) ♥
Lördagen sov vi bort typ halva av, hehe kom ju inte i säng förens tidigt på lördagsmorgonen så det var välbehövligt med sömn. Sen iaf drog jag och Erika ut till Micke och dom andra som var där, det var trevligt som fan =) Spelade guitar hero och sjöng och spelade biljard och så, mycket nice, me like =)
Söndagen blev lugn, Wilma kom hem. Vi sov hos Erika.
Idag lämnade jag kidsen på dagis medans Erika stressade iväg till sin praktik.
Och idag har jag varit duktig och ringt en massa och fixat, duktiga jag!
Nu är vi hos mamma, Wilma somna precis och jag sitter här, ska strax sällskapa med mamma framför tv.n, mys! =)

  Erika =)

  Jag =)

  Wilma plocka blommor till mig förut, SÖTAST ♥

  Mammas lilla klätterapa =) (upp gick bra att ta sig men ner fick jag allt hjälpa henne ;)




miss you miss you, fan dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0