Dags att skriva lite då... =)

Hmmm, ja vart ska jag börja, hehe låter som om jag inte skrivit på ett år...

Har sovit hos E ett par dagar och vi var ute på ett litet äventyr,  E gav bort en nästan urdrucken kaffe till en förbicyklande (vi åkte bil) haha mobbade jävel, vem fan tar en kopp kaffe av någon och dricker det????? Hahahaha! Sen snattade vi ägg hoho.. Rondelldekorationen hehe, gud va vi är småkriminella, det gillas haha! Umgåtts med folk på T1macken med, haha roligt roligt =D
E och jag åt en jävla massa en av kvällarna, det är så vi umgås, ÄTER MASSA olika gottiga saker ;)
Sen var i trädgårdsföreningen med ungarna så dom fick leka där ett par timmar, det uppskattades =)
Sen har jag och Robban och Wilma käkat lunch vid ån, varit hos Jenny och Oskar med barn. Och ungarana lekte som vanligt en massa, roligt! =D Sen var jag, mamma och Wilma hos Malin med familj, och ungarna lekte =)
Varit ute och cyklat och varit i lekpark osv..
Ja det var då dagarna som gått, har väl glömt en massa men men..

Bilder säger väl mer än ord eller säger man inte så???

Påsk-kärring/gumma =)
    



Allt jag och E åt på loppet av en timme, hahaha =)
    

      Hahahaha!! ;)


I Trädgårdsföreningen =)
         


Hos Mailn =)
         


Lunch vid ån =)
 


Vi såg två älgar när vi var ute och åkte, hihi =)



Ute och cyklar =)






Så nu orkar jag inte sitta här mer, tar ju en jävla tid att lägga upp bilder, pust!! Hehehe..
Robban min älskling är påväg till jobbet nu så det är lite tråkigt =(  Sakna! (förlåt love att jag inte varit den bästa nu när du varit hemma, ändring ska de bli)

BYE!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

guuud vad wilma är gullig, som vanligt! :)

2009-04-13 @ 20:51:05
Postat av: Anonym

vem??

2009-04-13 @ 21:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0