........

Wilma hade ingen feber idag, men fick vara hemma från dagis iaf. Mamma kom hit på förmiddagen och vi tog en kaffe innan jag åkte ner till stan, mamma var hemma med Wilma, jag var tvungen att fixa med folkbokföring och sen ansöka om nytt bostadsbidrag, och herregud så jävla mycket folk de var på försäkringskassan, det är det iofs nästan jämt men idag kändes det som ännu värre med folk, antagligen eftersom jag var stressad. Sen stressade jag eftersom mamma skulle iväg till jobbet. Jag packade lite men det tar emot eftersom det är så fruktansvärt himla tråkigt. Men imorn har mamma lovat att hjälpa, TACK TACK!! Wilma har lekt en massa på sitt rum i dag, det tillhör inte vanligheten, hon vill gärna vara där jag eller någon annan är, vill absolut inte vara själv, men idag som sagt har styrt själv, lekt med sina barbie och byggt med klossar, varit ute med "sina hundar" på promenad =D Mammas finaste!! Den mest underbaraste som finns ♥
Nu ligger hon i sängen och pratar med sina hundar tror ja =) Hon skrek åt mig nyss att sänka på tv.n hehe så hon kunde sova, sötnöt!!! =)
Jag  själv har en jävla massa att göra men det är som om att jag käkat tusen sömntabletter =( Så jag har absolut ingen ork till nått!! =( Får ta nya tag i morn helt enkelt!! 

          

Jag och mina finaste älskling <3 Mammas ängel i sin fina korta lugg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0