Halva tiden har gått =)

Japp nu har jag bara hälften av graviditeten kvar, wohoo =) Han/Hon sparkar på som bara den, såå mysigt ♥
Ska på ultraljud imorn och då får vi se om nyfikenheten tar över =) Skulle ju vara roligt att veta vad det är för en liten där inne, plus att det är ju lite roligare att köpa bebiskläder och man kan planera lite liksom! Men får se imorn!

Idag var vi på sjukan och fick nya recept till Wilmas glutenfria mat, dom kolla vikt och längd, 16.3kg och 103cm =) Mammas tjeja ♥
Efter så åkte vi ner på stan, sen gick vi hem till Keso och drack kaffe! Skulle mött Erika men ibland är ja ju trög, ber om ursäkt för det! Jag sket inte i dej utan det blev att jag fattade som om du skulle ha lektion, SRY!! Sen gick vi hem från stan, heja oss =) Tog en ganska bra stund med tanke på att Wilma intresserade sig för så mkt annat, hehe men så är det ju! Lagade värsta goda maten, jag lagade =D Broccoli och ostsås och pasta, gott gott! Sen blev det film en stund och sen kom mamma för att ta med Wilmis till lekparken så jag har diskat och ska nu strax fixa iorning med resten av allt!

Blir en lugn kväll, i säng tidigt.

Ringde på lägenheten, och jag ska dit imorn och kolla, håller tummarna ännu mera! Det va iofs ganska många som kollat på den som jag förstod, men man måste ju ändå hoppas, men inte för mkt!

Ne nu ska ja fortsätta..... BYE!

Kommentarer
Postat av: Cicci

men shit ska du ha barn igen :) va skoj.. när är bf då?? själv så kommer min runt 4e november så för mej e de allt ett tag kvar!! vecka 15 nu bara!! fast fan va fort de går ändå.. kram

2009-05-10 @ 11:49:19
URL: http://ceciliahansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0