Hellooooo!!!

Igår var jag i skolan och hämtade papper till min hemsjukvårdskurs, den verkade inte så svår faktiskt, så det ska jag nog klara av! Heja mej! Efter att ha hämtat Wilma så begav vi oss till Madde och Nova =) Hennes vän+två barn var där, Ungarna lekte på som bara den som om dom känt varandra hela livet, sött! =)
Sen hem och lagade middag, Keso och stoffe kom förbi med, mkt trevligt!!! =)
MADDE hade en ny telefon, och jag blev KÄR!! Måste ha =)

Så idag efter skolan tvingade jag med mig Cilla till ONOFF, köpa telefon =) Sagt och gjort. En rosa, och jag är helnöjd =D Hämtade sen Wilma på dagis och på vägen hem kom jag på att dom byter kod till dörren idag, men kände mig rätt lugn för jag hade ju nyckel.MEEEEEN.... Inte gick det att öppna med nyckeln inte, NEJ NEJ!!! Så där stod jag... FAN!! Hur ska jag lösa detta då???? Fick lite smått panik där, hehe... Men jag ringde felanmälan..

-Hej! (pressenterade mig och berätta var jag bodde)
-Hej hej...
-Jag kommer inte in, kommer inte ihåg den nya koden.
-Tråkigt för dig!
-Ursäkta, så jävla dryg!!!!
-Om du väntar ska jag hjälpa dig...
-TACK!!!

Så jag fick koden, men vilken dryg jävel haha!

Wilma var ute och lekte lite själv i det fina vädret (underbart med soooooooooool)
Sen lagade jag mat och så kollade vi på en film och nu ligger mitt lilla yrväder i sängen och jag tror hon sover. Förvånad! Mammas fina fina unge, älskar mest av allt, PUSS!
Och jag ska nog glo tv hela kvällen, nice!

Miss my darling gör jag, imorn eller på fredag kommer han hem!!! LOVE<3


Här är en bild på min kärlek ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0