Inte 100% säker... men nästan...

På att det är en liten tjej i min mage =D Hon som gjorde ultraljudet sa åt mej att inte inreda allt med rosa eftersom hon inte var helt säker! Hehe.. Det var en livlig liten tjej(?)som styrde omkring där inne, =D ville inte ligga still, hehe. Men allt såg bra ut och det är skönt!!

Var och kolla på lägenheten med, den var helt OK och jag vill ha den. Ska ringa och prata med hyresvärden imorn, får fortsätta hålla tummarna!!

Träffat Keso Erika Emme Kevin Oskar Martina idag med, mycke upptagen ja visst, ;)

Sen måste jag ju bara tillägga HELVETES JÄVLA SKIT; FAN FAN FAN!!!! Men jag får skylla mig själv visst fan äre så, men trodde inte dom kunde göra så, nu har jag lite smått PANIK!!!!

Familjen, Vännerna ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: Liams mamma

Åhh ska du ha bebis, Grattis ! :) Har jag inte sett :)

2009-04-09 @ 18:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0