Onsdag!!!

Skola idag, woho, eller nått, bara suttit och skrivit en massa, jobbigt! Men så är det ju, det kan ju inte alltid vara superroligt heller. Lunch med Martina på Åhlens, Gott!!! =) Hämtade Wilma, hon fick cykla hem från dagis, gladast! =D Mötte mamma och vi gick hem och gjorde kaffe och saft och tinade bullar =) Fikade på balkongenn, mys i solen =)
Keso, Stoffe och Jonas kom förbi lite senare på en kopp kaffe, nice nice =)
Sen kom Jenny och hämtade mig och Wilma och vi åkte och köpte glass på Bosses Glassbar, Smarr! En sväng till biltema och max blev det också. Och vi pratade, hoppas allt är bra nu och inga skuggor??
Nu är jag hemma och Wilma sover sen typ två timmar. Jag har satt på lösnaglar, har bestämt mig för att sluta bita på naglarna, hehe får se om jag lyckas! Pratat med Älsk i telefon länge med <3 Han kommer hem imorn <3

Skriva kontrakt imorn, YES!!!!!!! =D

Nää nu ska ja krypa ner i sängen, Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0