Ungar säger jag bara!

När jag hämtade Wilma på dagis så fick ja men en chock!!!!!!!!!!!! Wilma och E***N hade hade fått tag i en sax, och klippt Wilmas hår!!! Mitt barns fina långa hår, höll på att börja gråta när jag fick se hur min unge såg ut, och så blev jag galet arg, inte bara på Wilma utan även på personalen som ska ha koll på att saxar inte ligger framme! FRÄÄÄÄÄÄÄÄÄS!!!!!!!!!!!!! Så det blev att försöka fixa till håret när vi kom hem så nu är det ganska KORT! (gråter) och luggen är ca 1-2cm lång KORT! Ser förjävligt ut rent ut sagt, men vad gör man, är väl helt enkelt sånt som händer, fast som helt enkelt inte ska hända! Så nu får min lilla ängel ha ett hårspänne, jag försökte fixa och mecka så det iaf såg någelunda vettigt ut.

 Med långt hår!

 Nya frisyen av E***N!

  Efter att ja fixat!

Okej det är inte så jättekort kanske, (förutom luggen) men ändå kort i jämförelse med hur långt de va innan, 10-15cm är ju liksom borta och det är en jävla skillnad!



Mamma var också med och hämtade på dagis och sen gick vi hem och drack kaffe och lagade mat. Wilma kollar film nu och mamma gick för en stund sen. Ska väl lägga unge när filmen är slut och sen ta tag i disken.

Imorn ska jag ringa på en lägenhet, det är bara att hoppas på det bästa!!! Hålla tummarna!


Här kommer ett kort på magen med, v.19 =)





! ! ! ! ERIKA JAG LJÖG INTE OM ATT JAG SOV SÅ LÄGG NER DINA PLANER NU PÅ DIREKTEN VETTU BIIIIIIAAAAATSCH ;)

Kommentarer
Postat av: erika

jo du ljög din jävel ja ska straffa dej din faaan

2009-04-06 @ 19:31:01
URL: http://lejka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0