Jahaja...

Helgen-helt ok! Wilma fick åka till Carina och Stefan trots allt, hon hade ingen feber på hela dagen, och hon var pigg så då fick det bli så. Och hon har varit frisk hela helgen sen, så vet inte vad det var för fel i torsdags, en febertopp och inget mer. Skönt de iofrs! Så i lördags åkte jag och Robban till skåne, till Anders, det var trevligt, vi satt ute i trädgården och drack kaffe och pratade, dom mest, =) Sen vakna max, anders son, SÅ himla sööööööt, värsta humöret haha men har ju att brås på, anders är väl inte den lugnaste personen här i världen ;) Blev lite jobbigt att sitta i en bil typ 7 timmar fram och tillbaka, hade ganska ont i ryggen, problem med hur jag skulle sitta =/ Men jag överlevde iaf. sen gick Robban ut på kvällen och jag var hemma, sen en tripp med Jim på stan. Sen väcktes jag av att M ringde mig 04.10 imorse, MORR! Jag var jättetrött, vet inte vad han ville, prata bara antagligen, men det ville inte jag så dax hehe så vi la på, bad han ringa på dagen istället men det har han inte gjort så var väl inget viktigt. sen somnade jag om i några min, sen ringde Robbans telefon, då var det dax att öppna dörren för hans vän som vi lovat att han skulle få sova här. Blev en cigg och prata lite sen i säng igen, trött trött trött. Sen vakna jag vid 11 igen typ, då gick vi upp allehopa. Dom åkte och köpte frukost, sen åt vi frukost, förvånade? trodde ni dom köpte frukost för att vi skulle titta på den bara, nej nej fel, vi åt frukosten med ;) Sen ut till Linghem och en kaffe hos fam.Honkanen, trevligt. Sen hem, Wilma kom, vi åkte och köpte pizza, sen lite bompa. Jag somna så Robban la Wilma i säng och nattade, underbara! Robban åkte till jobbet kl21. så jag tittade lite på tv, sen ringde jag Erika och vi prata storkok och frysa in och ja som vanligt blev det lite överdrivet. HAHA!
Tänk om Robban skulle ha en hund och träna akillety (jaja felstavat jag vet, men det var det som var roligt i det hela) HAHAHAHAHAHA hela dagarna!! SÅ MOBBAT men det var roligt! =)
Ska nog lägga mig snart,är ganska seg, upp imorn ganska tidigt me, lämna på dagis och sådära.

 KÄRLEK ♥












TÄNKERTÄNKERTÄNKERTÄNKER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0