Glad påsk!!

Idag ska man ju klä ut sig till påskkärring :) wohooo, tänk om man varit liten, vad roligt att klä ut sig. Om man skulle göra det nu i vuxet tillstånd och gå och dela ut påskkort skulle man väl bli satt på psyket ;) Men iaf så klädde jag ut min tös till påskkärring eller ska jag skriva påskgumma, låter ju mer vänligt liksom, whatever. Hon var såååå himla söt mammas hjärta. Bilder kommer sen då jag inte har nån sladd till telefon så jag kan ej lägga in bilder nu. Är ju inte hemma.

Efter att jag lämnat Wilma på dagis gick hem till Erika och drack kaffe och käka frulle, var bara tvungen att skriva frulle för det låter så mobbat, FRULLE!!!!!!!!!!!!!! Sen gick hon, Emma, Kevin och Oskar till simhallen och jag begav mig hem till Keso för en kopp kaffe. =) Mejlade hyresvärden också och nu väntar jag på svar, håller tummarna hårt!!! Sen blev det att käka lunch med Johan och Fredrik, baguette (<---stavas)  Sen hämtade jag Wilma på dagis och nu är jag hemma hos Erika och har hand om våra små vilddjur som bara bråkar hehe... Erika är iväg med Jenny men jag hoppas hon kommer snart för jag står ej ut ;) Nerå, men jag är i behov av en vuxen att dela tankar och så med =)

FÖRESTEN ringde hyresvärden nyss och jag är SÅ HIMLA förväntansfull, MEN tänk om jag inte får lägenheten, DÅ GRÅTER JAG FLODER!!!!!!!

Stress och lite smått panik, så BYE!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Ylva Wallin

Kramis på dig gumman.....

Var är lägenheten,, hoppas du får den gumman det är du värd... hur är det med magen.. och starkars dig tanke på wilmas lugg.. jag vet hur det känns frida och julia hitta pappa kents rak apparat för så där 8 år sen och raka av jullan halva håret....gu vad jag hata kent då... kramis kramis..hoppas vi kan ses snart igen

2009-04-09 @ 20:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0