<3

Keso och Stoffe hade Wilma under tiden jag var hos Robban, tackar för hjälpen! Vi drack lite kaffe och så innan och efter och det var trevligt.. Jävla stoffe bara som hällde festis i mitt kaffe så jag nästan trodde det var något fel på mina smaklökar.. Haha det var lite kul, kaffet var dock inte så gott.. =P

Det var mysigt att träffa Robban, tråkigt dock att man inte får så mycket "egen tid" när man är där eftersom det är fler som bor där och så.. Men det funkar juh iaf... <3

Varit hos pappa en sväng med, och Wilma lekte med hunden i stort sätt hela tiden, gick ut och gick med honom och styrde och ställde, fast inne då. Sötunge! <3

Sen blev det hem och käka kebab och ostbågar och mysa i soffan <3 <3

Imorn ska vi åka till V-vik =)
Så jag ska snart gå och lägga mig så jag orkar upp imorn, men gissar att det finns någon som väcker mig.. Fräser åt katten!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0