Helgen har varit super lugn, skönt!

I fredags träffade jag då mamma, min galna sådan, haha som gick från berga till malmslätt, crazy!!! Men hon överevde iaf =) OCH hon tog bussen hem sen på kvällen. Vi käkade lite mat och så, bara umgicks och tog de lugnt ♥

På lördagen sov jag och Wilma läänge, underbart som vanligt, sen är det ju guld att bara ligga och mysa i sängen ♥ ♥
Sen åkte vi in till stan, mamma skulle ha Wilma under tiden jag var hos Robban. Och innan jag begav mig så käkade vi lunch! Det var som alltid roligt att träffa Robban ♥ Hans föräldrar var även där denna gång och hälsade på, och Kibbe kom med efter ett tag =) Så någon egen tid med min älskling blev det icke =( Men vad gör det egentligen när han kommer hem på Onsdag =D
Mamma och Wilma hade varit i lekparken med den stooora gungan =) Wilma bara älskar den =)
Kvällen tillbringades hemma med massa mys med Wilma, film och popcorn =) ♥ ♥ ♥

Idag, ja vad händer idag.... Jag ska städa och plocka lite, tror jag iaf, om jag hittar orken... Men det gör jag nog, måste jag nog... Får se vad som händer mer, det skriver jag om ikväll isf =)

En bild på magen, inte många dagar kvar nu =D (31.e augusti är det ju beräknat)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0