Lurad!

Vaknade och solen sken, skönt tänkte jag, då är det varmt, så skönt... Fick dock en chock när jag öppnade balkongdörren och det blåste minusgrader-vind liksom, Attans!!

Igår var syster på besök, wilma fick en tv av henne så nu är hon glad för nu har hon egen tv på sitt rum =)
Vi fikade lite och lekte och så, och wilma tyckte det var superkul =)

Efter att hon åkt fick vi besök igen, Nice! Då kom Erika och kevin =D
Barnen lekte och var osamas om vartannat men det tillhör ju vanligheten när det gäller dom, hehe.. Jag och Erika drack kaffe och myste och prata om hur folk är, SÅ FRUKTANSVÄR JÄVLA SNÅLA!!! Herregud.....
Sen begav vi oss hem till dom, vi bestämde att vi skulle där.

Är fortfarande hos E och K men ska snart bege mig hemåt. Ungarna är ute och leker och erika står här bredvid och borstar sina gaddar :P Ska träffa mamma hemma med, hon är galen.. Hon ringde förut och sa att hon tänkt gå hem till oss, GÅ TILL MALMSLÄTT??? Det är sjukt långt.... Men hon måste få bort några kg säger hon, men iaf, hon behöver ju inte överdriva.... =)

Nähä nu ska vi strax gå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0