Underbart med Sol =)

Gud va härligt det är vakna och solen är framme och det är varmt, man blir så mycket piggare och gladare då juh =)

Messade mamma för att höra om vi skulle till Tinnis som vi bestämt om vädret var bra! Och det skulle vi, nice!
Så vi packade våra saker och gav oss iväg till mamma=) Som vanligt kommer vi alltid till henne vid lunch så, även idag bjöds vi på mat =) Och det blev pannkakor, smarrit! =) Packade lite kaffe, saft, och tog även med några socker-pannkakor som mellanmål =) Sen gav vi oss iväg! Wilma och mamma badade massor och jag som då vägrar visa mig i bikini satt under ett träd i skuggan, underbart =) Vi fikade lite och dom badade lite mera =)

Resten av dagen har bara varit slappande i stort sätt. Wilma bada ännu mer, i badkar denna gången då men vatten som vatten =) Så gjorde vi flätor så hon får lockigt hår imorgon =) Hon-jättestolt! =) Hon måste ju vara fin imorn på kalaset =)
Ja, vi ska ha kalas imorn på Busfabriken då, det "riktiga" kalaset med hennes vänner =) Så sött det låter, hennes vänner =)

Ja ska strax gå och lägga mig, tack vare mamma (nej jag är inte arg) så kommer glas-gubbar hit imorn, kl ÅTTTA PÅ MORGONEN (ja jag är arg, dom fråga när hon gick upp när jag prata med dom, så sa jag nio-tio. Kan jag komma åtta säger idioten då.. Varför då fråga, fräs!!) och ska byta hennes köksfönster som hon slagit sönder.. Nej nej, hon var inte arg :) Hon är bara geting-rädd och skulle slå ihjäl en attack-geting och omedveten om sin styrka ;) slog hon så hårt att fönstret gick sönder :/

Saknar Robbski som bara den. Blandade känslor, tänker på hur allt kommer bli när han kommer hem och så.... Men, en dag i taget, en dag i taget, en dag i taget........

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0