Skriva sej lite!

Då försöker jag igen.... Skrev rätt ingående om dagarna som varit men det har jag inte ork att göra igen så skriver lite kort...

Fredags så hade Wilma sitt efterlängtade kalas på bufabriken =) Hon var så glad =) Tackar för presenterna! Mycket pysselgrejer och det tycker hon om! =)

Efter kalaset åkte hon till C&S och jag blev barnledig!
Jag tillbringade em/kvällen med min darling Erika och jag kan bara säga som så mycket att vi BUSADE =D riktigt roligt, haha... Kan inte säga vad vi gjorde då kan det leda till konsekvenser.. nästan iaf. Haha...

Lördagen var jag hos Robban.

Söndagen kom Wilma hem igen <3

Måndagen var jag hemma och städade, umgicks med mamma och Wilma <3 Em/kvällen tillbringades med Erika och Kevin, menst mys och vi sov där. <3

Tisdagen luchade vi med mamma, träffade Martina, fikade med mamma, tog de lugnt.

Idag har jag varit i stan och fixat med massa papper. Lunch med mamma. Kaffe med Keso =) Hon var även barnvakt åt Wilma när jag var på anhörig-grupp-möte. Idag pratade mest Y så det var inte lika jobbigt idag. Klokare/Mer förstående kan jag väl inte säga att jag är... Är jag trög kanske ni tänker men njee.. Jag är med på alkolism är en sjukdom men VEM som har den och VAR gränser går... Där är jag lite "emot"... Jag accepterar väl inte riktigt.... Men men....

Var på MVC förut med, allt såg bra ut =) Hon kunde röra lite på bebis huvud så det var inte riktigt fixerat men hon sa även att det inte är säkert att det fixerar sig helt heller förens det är dags att föda. Hon sa även att hon trodde att jag skulle få en liten bebis, hon gissade på strax under 3kg, så vi får väl se...

Wilma är så rolig, gud vad jag skratta OCH blev lite orolig...
När hon satt på toa förut så såg jag att det var lite blod i hennes trosor. Vet ej var det kom ifrån för hitta inget sår eller så :S Men får väl ha lite koll så det inte kommer mer :S
Men jag sa iaf rätt ut
-Är det blod?
Då säger min lilla söta unge
-Jaa mamma, det är mens!!! Mens är det!!
Jag trodde jag skulle skratta ihjäl mig, haha... Hon ska väl inte ens veta VAD mens är eller.... Haha...

Blev rätt långt inlägg ändå men så kan det vara....
Jag ska inta sängen är sååå trött...

Imorn kommer syster =) Så då får vi se vad som hittas på...

Gonatt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0