Trevlig dag =) och Ego-tankar..

Fått lite städat idag iaf, skrubbat kylskåpet har jag gjort så nu luktar det inte äckligt där inne. Satt upp några tavlor och speglar med, duktig mej =)

Mamma och mormor har varit här idag med, käkat mat och fikat och lekt med Wilma en massa =) Haha mormor satt och spela på Wilmas lilla gitarr och så sjöng hon och wilma och mamma, det lät sisådär men det var roligt =) Wilma tvinga ut mamma också att följa med henne så hon fick åka rullskridskor =D Det var en bra present hon fick, hon gillar dom SÅ mycket hehe =) Bambi på hal is =)

Ego-tankar (?)
Robban är på Sensus, och jag är hög-gravid. Han borde varit hemma och tagit hand om mig, det är ju jag som ska ha all uppmärksamhet nu juh. Jag ska inte komma i andra pga att han har problem. Men det gör jag för han måste ju ta tag i sina problem.
Plus att min lilla ängel kräver SÅ himla mycket, hon testar och hon vägrar lyssna och är bara så himla jobbig emellanåt rent ut sagt. (barn är ju barn jag vet, men det är jobbigt ibland och den som säger något annat ljuger). Så han skulle varit hemma och hjälpt mig så jag slipper ta allt själv. (konstigt att tänka så när han inte är hennes pappa kanske)
Han skulle vara hemma och hjälpa mig så jag slipper städa jämt, så jag slipper tvätta jämt, så ja slipper laga mat jämt.
Så vi kunde hjälpas åt helt enkelt...... Det är jobbigt!!
Men så är läget och som Sensus "säger" *Gud ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra* ;)

Mycket tankar kring förlossningen är det med, jag vill verkligen INTE föda barn en gång till, det gör ju SÅ JÄVLA ONT!!!!! (ja det skulle jag tänkt på innan jag blev med barn) Och tänk om något går fel och bla bla bla..... Jag vet inte varför jag är så rädd eller är det rätt ord, hm... Allt gick ju bra förra gången så varför skulle det inte göra det här gången??? Hmmm...

Näää, nu ska jag ge min lilla tjej en macka och sen ska jag försöka få henne i säng...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0