Lista

Har lite tråkigt då så jag snodde denna lista från min kära vän http://www.lejka.blogg.se/ =)


Fem SKULLE

Skulle du vilja vara längre?
Aaa, lite kanske..
Skulle du vilja väga mer?
Nej men en aning mindre.
Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon?
Njee men ledsen.
Skulle du vilja ha sex med en kändis?
Ja varför inte ;)
Skulle du vilja dricka dig full nu?
Naae...

Tio KAN

Kan du röra på öronen?

Nopp

Kan du slicka dig på näsan?

Nää

Kan du kolla i kors med ögonen?

Jaa, kan inte alla det? =)

Kan dina föräldrar lita på dig?

Ja

Kan du låta bli att prata på 4 timmar?

inte när jag är vaken nej ;)

Kan du vara på fest utan att dricka?

Ja nu verkligen eftersom jag är gravid. Annars så visst kan jag men varför??

Kan dina vänner lita på dig?

Ja.

Kan du tänka dig att pierca naveln?

Har redan.

Kan du suga?

Ja jo visst men det är äckligt, haha..

Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?
Klart.

Femton HAR


Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?

Ja vem har inte det?

Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?

Ja, klart dom har..

Har du ett syskon?

Japp

Har du varit full den här månaden?

Neej

Har du någonsin haft sex med någon?

Mmmm

Har dina föräldrar ljugit för dig?

Vet jag icke..

Har du redan tröttnat på dom här frågorna?

Njaa.....

Har du borstat tänderna den senaste timmen?

Nej

Har du pussat någon som är fyra år äldre?

Aaa, och äldre ;P

Har du haft sex med någon som är fyra år äldre?

Se ovan..

Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?

Aaa, se ovan ;P

Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger?

*peeeep*

Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det?

Ne inte vad jag vet...?

Har du haft sex med mer än tre personer?

Ja..

Har du ljugit på någon fråga än då?

Det tror ja inte... ;)


Tjugo VEM


Vem är din bäste vän?

Lejka helt klart =) Och Keso =)

Vem älskar du?

Wilma, Robban, och fler som betyder...

Vem hade du senast sex med?

Robban

Vem vill du bli full med?

Lejka =) haha

Vem är den bästa artisten?
Vet ej..

Vem pratade du senast i telefon med?

Erika =)

Vem är snyggast i världen?

Jag, vem annars?? =) haha

Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det?

Wilma

Vem är snällast i världen?

??

Vem är din bästa kompis?

Skrev det förut juh..
Vem vill du prata med?

Robban, prata lite vett män... ;)

Vem sov du med senast?

Wilma

Vem såg du full senast?

Hmmm kmr ej ihåg...
Vem vet allt om dig?

Ingen tror jag, eller??

Vem kysste du senast?

Robban

Vem kramade du senast?

Wilma :)

Vem kan berätta allt för dig?

Mina vänner

Vem kan du berätta allt för?

Ingen tror jag..
Vem hatar du?
Jadu... Ingen tror jag..

Vad blir ditt namn baklänges?
acilegna
Har du gjort en snöängel i år?
Nee
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?

Inte legat på sjukhus tror ja..
Har en dröm gått i uppfyllelse?
Nje tror ja inte..
Tycker du att sengångare är söta?
Medel
Har du någon gång testat karate?

Nopp
Första sporten du gick på? 
Gymnastik
Minimorötter eller pommes frites?
Pommes frites.
Vad längtar du mest till just nu?
Att bebis ska vilja komma ut =)
Hur gammal har du tänkt bli?
Jadu...
Har du haft vattkoppor?
Ja
Vad drömde du inatt?
Kommer ej ihåg...
Vilken tv-serie är bäst?
Har ingen bäst just nu.. Vårat tv funkar ju inte, morr!!
Vad åt du senast?
Makaroner, tror ja...
Höga eller låga strumpor?
Låga
Vad är du mest rädd för i hela världen?
Spindlar...... USCH!!!!
Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
Ibland..
Vad har du för färg på ditt påslakan?
Lite blandade..

Bikini eller baddräkt?
Bikini
Snyggaste läraren?
Ingen..
Är du mörkrädd?
JA!
Har du någon gång haft på dig ett par trosor?
Aldrig!!! ;P
Riktig gran eller plastgran?
Riktig, men fy fan för alla barr...
Tänt eller släckt när du ska sova?
Släckt
Godaste drickan till frukosten?
Hmm
Vill du bli president?
Det vet jag inte... Eller kanske, vad kul =)
Har du spelat tjej i en teater?
Nej

Duscha eller bada?
Duscha!! Blir rastlös av att bada..
Har du gråtit i skolan nån gång?
Inte vad jag kommer ihåg..
Hur tar du dig till jobbet?
Jobbar icke...
Har du någonsin sminkat dig som punkare?
Tror ja inte nää
Sjunger du på toa?
Haha, Nej..
Vilken färg har din jacka?
Använder ingen jacka nu..
Använder du långkallingar?
Naee
Är du höjdrädd?
Nej
Vilket land vill du åka till?
Vej ej..
Vad var det senaste som fick dig att skratta?
Erika =)
Vad ska du göra NU?
Göra färdigt det här, sen sova kanske..
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Jaa..
Har du sett din bästa vän gråta?
Ja det har jag..
Har du fått någon komplimang idag?
Nej =(
Har du varit med i en rättegång?
Japp, haha Kmr du ihåg erika, "Jag Erika Pettersson LOVAR OCH SVÄR" ASG!!!!!!!!!!
Är du polare med grannarna?

Polare och polare....
Vilka språk talar din mamma? 

Svenska
Vilka länder har du bott i?
Sverige.
Senaste piercingen?
Ja det ni ;)
Gay?
Nej!!
Har du däckat/spytt för att du druckit?

Japp
Har du täckt någons hus med toalettpapper?

Nej..
Suger det här?

Mmm, lite kanske...
Hur bra är din syn?
Bra..
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?

Ja, vad spännande =)
Vad skulle du säga om jag sa att jag va kär i din bror?

Någon bror har jag inte så..
Har du sett din bästa vän naken?

Japp, inlindad i plastfolie... HAHA!
Vilken tid gick du upp i morse?

Nio kanske, tror ja..
Vad ska du göra i helgen?
Hälsa på Robban..
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?

Ed Wood.
Vad ska du göra efter det här?
Sova tror jag..

Fan så jobbigt det där var....
Men ger man sig in i någe så måste man ju avslutat, eller??

Nähepp om man skulle sova då kanske, fast jag är sugen på nått.. Hm.. Men har inte någe gott hemma.. Eller är jag hungrig kanske?? Inte bättre det heller för jag orkar ju fan inte laga mat... Och hur gott är det med mackor nee det vill jag inte ha.... Dilemma.........

Aaa, nått fåre bli iaf....

Bye och natti..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0