Ingen rubrik.....

Igår var Kajsa och Lotta här =D Det var läääänge sen jag träffa Kajsa, hur mysigt som helst. Lotta och ja träffas dock inte heller så mycket men vi springer ju på varandra ibland. Vi drack kaffe och prata lite sisådära ♥

Var hos mamma och fikade igår med, kaffe och glass, smarrit!! =)

Johan kom även på en kaffe på kvällen igår, trevligt!!

Pratade massor med Erika i telefon igår, vilket alltid får mig på bra humör, och att skratta så man får magknip och att ögonen fylls med tårar, det är ett lyckat samtal =D

Att vara eller icke vara det är frågan... Och nu pratar jag om allergisk!! =) Hähä!


Har sovit jättekass inatt, vaknat massor och haft ont, varit kissnödig och aa jag vet inte allt.. Och så väcker Wilma mig halv sju för att berätta att hon kissat i sängen, usch vilken början på dagen, först svårt att somna, sen vakna 48758394 gånger på natten för att sedan väckas av att man Måste upp och duscha sin lilla ängel men välkommen in i mitt liv, Mamma och höggravid ;)

Men det är ju sånt som händer och det är inget att göra åt, bara försöka hålla humöret uppe ;)
Vi käkade lite frukost och sen åkte vi till dagis, som hon har längtat tillbaka till dagis, till sina friends =D
Jag åkte hem, tvätten väntade ju så fixade med den, lade mig och vilade en stund, hur sköööönt som helst. Tyst och lugnt =)

Nu ska ja strax gå ner i tvättstugan och sen åka hem till mamma och möta henne och Wilma där ♥ Fika lite tror ja, kanske gå en sväng till lekparken =)

Kvällen blir lugn, upp tidigt imorn med och till dagis...

Idag går jag in i V.39... Ojojojoj, inte långt kvar nu ♥

OCH!!!!!!!!!!!!  Imorgon kommer Robban hem ♥ ♥ ♥
(blandade känslor, men det blir nog bra. Underbart att han kommer hem så jag kan pusse pån;)

LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE ♥

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Hah verkligen!! Nu har jag bara 100 sidor kvar, njuter av varenda en ^^



Haft en bra dag? :)

2009-08-18 @ 13:19:25
URL: http://lit

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0