V-vik =)

Igår blev det en tripp till Västervik men Pappa och Wilma =) Vi åkte ner till Mormor och mamma som var där =) Det blev god lunch och fika. Sen hade jag ju lovat Wilma att hon skulle få bada om det var fint väder och solen visade sig ju faktiskt några minuter då och då så det var ju bara åka till badet =) Jag förstår inte barn, har dom ingen känsel, det var ju Svinkallt i vattnet men det verkade hon inte känna för hon bada på som ingenting hehe... Själv satt jag på land och tog kort istället (dom kommer senare) =) Sen åkte vi hem och då bjöd mamma på middag, goooott =)
Och jag och Wilma åkte hem sen på kvällen, back to malmslätt liksom, känns som evigheter sen jag var hemma..

Så idag blir det städning och ur rensning av kylen som inte är alltför mysig, (får nästan kväljningar bara av att tänka påt) Ja, jag vet väldigt äckligt men jag har ju inte varit hemma och inte haft en tanke på kylskåpet..
Så det ska jag ta tag i nu...
Wilma leker och styr sig sjäv vilket är ganska skönt =)

Hej så länge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0