Yeeeeeej =)

Wilma tog det andra hålet i örat idag =) Mutade henne med en leksak och glass =) Trodde faktiskt inte hon skulle ta hål så jag är riktigt STOLT!! =D Och hon är sååå nöjd nu =D
Mamma följde med och Wilma satt i hennes knä =)

Sen blev det lunch och kaffe hos mamma, nice!
Och efter åkte vi till Keso och Stoffe och jag drack mer kaffe, Wilma fick pärondricka och maränger, och jag smaskade med maränger, det är ju gott, SOCKER =) hehe!

Nu är vi hemma igen och Willie äter hallon och kollar Pippi =)
Och jag ska nog städa lite tror jag, bättre att ta tag i det nu innan det blir för mycket så man kräks påt istället... Inte för att det är roligt att städa lite heller, men visst fan är det roligare att städa lite en än jävla massa??!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0