Är du mörkrädd nu mormor? =)

Wilma - Får ja släcka överallt?
Hennes Mormor - Nej det behöver du väl inte?
Wilma - Jag är inte mörkrädd!

Wilma går och släcker överallt.

Wilma - Är du mörkrädd nu?
Hennes Mormor - Nej det är jag inte.
Wilma - Ni ser ju här.... Pekar på datorn!

Mammas söta busunge... söt är hon!

Nu har vi vikt kläder, dammsugit och svabbat, allt de där som ja skulle gjort igår, och dan innan det, och dan innan det.. Men som jag inte orkat. Men nu äre gjort.

Så nu är det bara tvättas som ska göras med, sucka!

Åhhhh min stackars lilla ängel gick på högar av snö förut påväg hem från stan... Så snubblar hon och skrapar i hakan i ett träd, det blev skrapsår, tyckte så synd om mitt lilla hjärta. Men lite tvättning och ett blött papper gick den värsta smärtan över.

Nehepps, nu ska ja springa ner i tvättstugan och slänga in kläder i maskinen ;) (inte kasta in en maskin som Erika ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0