Helgen

Fredag
Wilma åkte till Carina och Stefan.
Robban och jag käka sushi och tog de bara lugnt och myste.

Lördag
Va på stan en sväng.
Sen blev det kaffe hos Johan =) Robban kom med dit efter att ha hjälpt sin bror att flytta.
Sen köpte vi pizza och begav oss hem till oss.
Sen åkte dom till Madde på partaj. Jag valde att stanna hemma, kände inte för att sitta nykter på fest.
Nicke och Stralle kom förbi på kaffe. Vi åkte ut en sväng, hämta Jim i Lambohov och så blev det att snurra runt i bilen flera timmar, snööö, det är ju alltid roligt att sladda =)
Nicke gav upp så jag, Stralle och Jim åkte van, i flera timmar till. Kom hem kl 5 imorse. TRÖTT(!!!!!)och irriterad på min karl då han inte var hemma och mobilen var inte på. MORR!!!!!!!
Sov ett par timmar sen väcktes jag av telefon, prata av mig lite. Tack, du vet vem du är =) (kanske inte får skriva namn? Inte så bra kanske?)

Söndag
Wilma kom hem. Mammas ängel, har saknat!
Vi har åkt bil och snurrat lite överallt med Jim. Bara tagit de lungt. Skönt att göra nått så man slipper tänka på..... Aaaa skit samma.
Nu sover Wilma, tror ja iaf. Och jag ska hoppa in i duschen och sen SOVA!!!
God Natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0