Hemma idag med!

Blev att vara hemma med Wilma idag med, hon är inte riktigt bra i magen stackarn =( Så vi har legat i sängen och kollat på film/sovit/myst! Sen vaknade jag av att Erika höll på att messa, Ssssh =P Så jag bad henne ringa. Vi prata om allt möjligt sen kom vi in på att prata gamla minnen, haha, om i somras när vi drack en hel dag, haha och "snodde" en pizza och grejer, hoho det var riktigt roligt! =D
Sen kom mamma hit och åkte och handlade lite till mig, och vi tog en kopp kaffe. Gud vad jag inte tycker om kaffe längre, men ja får ont i huvudet om ja inte dricker så ja tvinga i mig en kopp iaf.
Nu tjatar Wilma om att hon vill kolla film så jag ska väl sätta på någon film till henne och sen ska ja dammsuga och styra lite....

Miss my darling ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0