Kallt

Lämnade Wilma på dagis som vanligt, hon är så glad för att hon börjat på blåbär nu, hon känner sig nog stor =)
Sen hem och tog en vilostund, var så himla trött.

Robban har åkt och jobbat nu,äntigen har han fått tummen ur =P Men han kommer ju hem igen imorn/fredag!

Nu kollar wilma på Bee Movie så jag passar på att skriva lite och läsa lite bloggar innan jag strax ska göra lite mat. Det blir pyttipanna, ägg och rödbetor. Wilma blev jätteglad när ja sa att vi skulle äta det, det tycker hon om =)

Det är SÅ kallt i våran lägenhet, nästan så man hackar tänder. Man vill ha på sig ytterkläder för att slippa frysa. Jag överdriver inte, det är verkligen så kallt. Måste nog ringa och prata med någon så att dom höjer värmen lite, för jag kan inget göra då jag har alla element på fullt. Burr!

Nääää nu ska ja fixa med maten... Hej så länge!!!!



OCH jag är inte tillsammans med robban bara för att ingen annan ska få honom. Jag älskar honom och så är det. Sen får folk tro vad dom vill. Men inte så kul att höra sånt direkt, men men! Huvudsaken är ju att jag och robban vet var vi har varandra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0