Min älskade prinsessa, så underbart söt <3

Fick Wilma i säng lite tidigare än vanligt. Innan hon somna läste vi bok =) Och så ville hon att jag skulle mysa lite med henne innan jag gick för att hon skulle sova. Så vi låg där och så säger hon sov då mamma.. Så sa jag att hon med skulle det. Jag blundar och efter en liten stund kikar ja lite försiktigt och ser att hon lligger och kollar och när hon ser att jag tittar på henne stänger hon ögonen och låtsas sova =) Mammas unge, så söt <3

 (wilma för några dagar sen) Älskade prinsessa <3



Nu ska jag bädda ner mig i sängen och fortsätta kolla på dom där stackarna som lider av Sömn Sjukdomen. Stackars människor! 


SAKNAR DIG ÄLSKLING <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0