Så himla himla...... =)

Blev inte så mkt städande, men lite iaf. Jag var så trött och orkade inte plus att Wilma gärna vill ha uppmärksamhet hela tiden.
Vi möblerade om på hennes rum och så plockade jag iorning leksakerna, tanken var att Wilma skulle hjälpa till men hon styrde mest omkring och lekte. Sen säger hon - Jag är så himla himla himla trött i hela kroppen, jag måste vila!
Hahahaa, sööt. Precis som hon städat så mycket =P Sen gick hon och la sig i sängen för att hon var tvungen att vila. Haha, så ja gjorde henne sällskap en stund, söt är hon min lilla ängel =)
Nu har jag lagt min söta, hon var rätt trött faktiskt så hon somnar nog snart.
Nu väntar jag på att Mr.Robban ska ringa mig..................

Sova tidigt ikväll ska ja, börjar 8.00 imorn (i majelden) och ska lämna Wilma innan på dagis (i t-fors) Åt helt olika håll, SUCK!! Men ska egentligen inte klaga, andra dagar börjar jag 7.00 och 7.15.... 8.00 är min "sovmorgonsdag" =P Förutom dom dagarna då ja är ledig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0