Snöööö =)

Gick upp och gjorde frukost till Wilma sen gick jag in och väckte henne. Det känns lite konstigt då det alltid brukar vara hon som väcker mig först. Hon är så mysig när man väcker henne, helt gosig och man ser på henne hur mycket hon bara vill fortsätta sova, söt! Men väl uppe tar det inte lång tid innan hennes humör sätter igång, detta våga vägra lyssna, våga vägra göra som mamma säger. När ska det gå över? =)
Kollade ut, Massor snö =) Gissa om hon blevglad när jag sa att det var mer snö än i går och att hon skulle få åka pulka idag med =) Hon envisades med att åka pulka igår med, fast att det inte alls var så mkt snö, det skrapade nästan hela vägen till dagis, men pulkan höll iaf =) Så nu är hon på dagis och ja gissar nog rätt om jag säger att hon Åker Pulka! =)

Wilma ska till Carina och Stefan sen, så jag får se vad som hittas på sen idag.



Jag vill att det ska bli imorgon, för då ska jag träffa Daniel. Det var länge sen så det ska bli Roligt! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0