SovmorgonsMys =)

Wilma och jag hade sovmorgon idag, riktigt skönt, vi låg och myste i sängen jättelänge =)
Sen åkte vi och Martina och åt frukost på Wiliams Kafé, det var jättemysigt!
Sen vid halv elva var det dags för Wilma för ännu en dag på dagis och jag begav mig ner till stan för att träffa Cilla för en fika =)När vi satt och fika så kom en vän kan vi kalla honom förbi, chockad blev jag då han bor i Eksjö och det var flera år sen vi träffades. Men det va lite roligt =)
Sen åkte Cilla och jag till skolan för lite info och så... Börjar ju praktik på måndag, ska blir roligt! Och väldigt skönt att slippa vissa människor i klassen, mej inte gilla en speciell människa.. hm.. vi kan säga att hon är dum i huvudet.. Fel av mig att dömma kanske, men det är iaf så jag tycker! Nog om det!

Wilma kolla bompa och jag har diskat efter maten. Nu återstår bara ALLA kläder jag inte orkat vika.. Mmmm.. Men de e la bara ta tag it. Japp!

Älsko är på väg hem, Nice <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0