Tidig morgon

05.00 ringde klockan,men trött som jag alltid är så gick ja inte upp förens 05.30...stress som vanligt när det gäller mig, lämna Wilmis på dagis halv7 och var på praktiken 7, tidig till och med, började ju inte förens 7.15 hehe.
Gick bra på praktiken, mkt att hålla reda på, skulle behöva anteckna ALLT för att komma ihåg. Men man lär sig ju till slut.
När ja hämtat Wilma på dagis så gick vi hem, käka mellis =) Sen sa min lilla ängel att hon var tvungen att sova en stund för hon var så trött.. hehe söt... Och ja sa inte emot för ja var nog ännu tröttare än henne. Så vi sov ett par timmar. Det är ju egentligen inte bra, det tar ju längre tid innan hon somnar på kvällen då :S
Nu ligger hon iaf i sängen... sover inte... men snart förhoppningsvis... Så jag med kan komma i säng,för jag är SÅ trött.....
Blir att gå upp 05.00 imorn med, 7.00 ska ja vara på plats.... Hoppas man vänjer sig med att gå upp tidigt alltså....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0