Tisdag

Mycket segt att kliva upp imorse, men vi kom upp iaf, lite stressigt blev det men så kan det ju bli ibland.
In med Wilma på dagis och sen springa till bussen, haha jag känner mig alltid lika mobbad när ja springer till bussen, så hinner man knappt andas innan bussen kmr och så går man på och flåsar, usch.. Hehe!
Sen till praktiken, det har varit en ganska stressad dag, eller mkt att göra, spinga fram och tillbaka, men det har varit roligt, hon jag går med verkar vara kanon!
När ja sluta blev det sen lunch hos mamma, tackar så mycket!
Blev hämtad av Robban, vi åkte och hämta Wima på dagis och så hem en snabbis innan han skulle vidare till Lidköping och jobba. Mammas lilla ängel var lika trött som jag, så sov ett par timmar förut, icke bra, undra om ja får Wilmis i säng sen skapligt, :S vilket ja måste för vi ska upp tidigt... Hm...
Nu kollar hon på bompa, sen ska hon i henne i säng!

Wilma
Robban ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0