Tvätt..

Varit i skolan idag som vanligt, en ganska ok dag!

Träffade Pelle och Ylva (dock utan sina små söta grabbar) Så vi åkte hem och tog en kaffe och spela lite guitar hero =)

Nu håller jag på att tvättar, sådär skoj men ett måste jao.
Robban roar sig med att diska, heja heja!
Wilma ligger i sängen och Ska sova, men icke gör hon det, sötnöt! <3

Samtal!!
Jag - Kan inte du med skaffa blogg?
Robban - Varför? Vad ska jag skriva där? -Nu har jag kommit hem från jobbet igen, hej!
Jag - Men du kan väl skriva om allt möjligt, vad vi gör på helgerna, när du är arg på mig...
Robban - Fast då får jag ju sitta vid datorn hela jävla tiden.
Jag tycker han överdriver, så arg är jag inte, dock ganska lättirriterad och så, =)

Måste bara berätta att Daniel är så gott som återställd, denna svullnad i halsen var varböld(?) Men dom tömde den på var, äckligt ja vet, men nu kan han prata iaf, skönt förn!!

Näää nu ska ja springa ner till tvättstugan snart, BYE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0