ULTRALJUD =D

Va på Ikea förut med Robban, haha han tyckte det var sådär roligt, hehe! Men vi köpte nya krukor och några små söta blommor, och lite skålar OCH, små små små sööööta skålar, som ja inte riktigt kommit på vad man ska ha i dom, hehe men ja va tvungen att ha dom för dom var så små och söta =) (Robban tyckte ja va knäpp) =P
 

Sen har vi varit på sjukan och gjort Ultraljud, kollat på bebisen =D Jaop, så äre, för er som inte visste så är jag gravid =)
Putteliten va den =) Va i vecka 11+3 =D Är så lycklig =) Och Robban ska vi inte prata om, det är ju hans första barn så han är Överlycklig =) Självklart är jag också det, men det är ju lite mer specielt för honom =)

Här kommer självklart bild på bebisen =)      
         

Och så en på magen också =)
  (för en vecka sen ungefär. magen syns mycket fortare den här gången än när jag väntade wilma)


Ikväll blir det som sagt utgång med Johanna och lite mera folk, det ska bli himla roligt, även att jag inte kan dricka. Har inte träffat Johanna på jätte länge då hon bor på Island egentligen. Men nu är hon hemma och hälsar på. Vi skulle till Harrys, det kan va lite roligt, har aldrig varit där. Men är det inte bara gamligar som går dit?? Hehe!! Återstår ju att se =P
Robban, Wilma och Jag ska käka god mat innan jag ska ut,Kött i Pommes i Sås =)
Sen så ska Robban och Wilma vara hemma själva och mysa, har laddat upp med chips och cola =)


Kommentarer
Postat av: Malin

Ååå man får gratulera :) Hälsa den stolta pappan också :)

2009-02-14 @ 02:19:52
URL: http://tanthulda.blogg.se/
Postat av: johanna

du ja bor på irland nu vännen

2009-02-15 @ 22:56:58
Postat av: Anonym

joo ja vet johanna hehe... fel av mig :S

2009-02-16 @ 08:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0