Underbart roligt =D

Det var så himla roligt igår, även att jag var nykter, det ni =) Man har ju inte roligare än vad man gör sig, plus att det beror ju vilka man umgås med också! =)

Mötte Håkan och Muriel (<---stavas?) på stan, Johanna och Filip hade redan gått till Harrys. Så vi gick dit. SÅ himla härligt att träffa henne igen, va ju som sagt ganska länge sen.
Vi prata en massa och spela lite, woho, vi vann 50 kr =)
Sen kom Johannas kusin, johannas vän+mamma och så träffade vi Linda med, också länge sen ja träffa henne. Så det var roligt! Sen vettni, kollade vi på Barbados som var där och spela, det va rätt roligt faktiskt, haha... Håkan skulle ha mig till att dansa, men icke... eller aa han slet mest runt mig medans jag försökte ta mig från dansgolvet =) 
Det är ju sjukt hur folk beter sig, haha och man är ju säker lika dan själv själv när man e full, bara att man inte lägger märke till det, haha!

HAHAHAHAHA... Sen fick vi syn på en kille/tjej... En Hennom, haha Och självklart går Johanna fram..
Johanna - Är det födelsedagsfest eller?
Hennom - Nej, jag är en tjej.
Johanna - Näääääää....
Hennom - Joooooo...
Johanna - Nääää...
Hennom - Jag är en tjej, jag har könsopererat mig.
Johanna - Får jag känna då?
Hennom - Nej, Nej, Nej....
Johanna - JO, får jag känna.....?
Hennom - Neeeej....

Och självklart böjer sig Johanna fram för att känna men Hennom håller ihop benen och backar... Jag trodde jag skulle döö... Det var så himla roligt, HAHA.... Men efter ett tag, lite senare.. Så lyckas hon iaf få tag mellan benen, HAHAHA... Och så kommer hon fram till oss andra, DEN HAR KUK, JA KÄNDE BOLLARNA, HAHAHAHAHAHA så jävla roligt var det!! =D

Sen dansade vi och sjöng, japp till Barbados =) Så jävla roligt!!! =) En underbar kväll =D
Sen avslutade vi kvällen på Hackepi (<--stavas?) oc käkade innan vi skulle skiljas åt...
Kramades och Pussades!!!

Några bilder från igår =)

  (filip, alexandra, johanna, håkan, jag)

 (filip, alexandra, johanna, håkan, jag)

 (håkan, muriel)

 (caroline, håkan, carolines mamma, jag, alexandra, filip, linda)

 (barbados)

 (barbados)

 (johanna, hennom, jag)

 (håkan, jag)

 (johanna, muriel)









Idag fick jag sov morgon, Tack älsko <3
Men sen har jag inte mått så bra,haft huvudvärk och bara varit så trött och inte orkar/velat göra något. Så Älskling tog med sig Wilma och åkte till sina föräldrar, så ja fick vila! Underbarast!
Nu ska ja mysa ner mmig i soffan med Wilma <3

Glad alla <3 dag då alla!!!


Kommentarer
Postat av: jo

ja jisses vilken kväll fy fan... men det va skönt att höra att du hade kul det va bra kul att träffa dej med fisen.. nu e ja tillbaka på irland och svullar thai och glor på film me muriel... ha det bäst så härs vi av snart igen kramis

2009-02-15 @ 23:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0