Erika hade rätt, haha!

Keso min tjejja har tagit KÖRKORT idag =) GRATTIS gumman! =)

För övrigt har jag pratat med Erika hela dan (känns det som iaf) och det är alltid lika roligt när våra samtalsämnen börjar seriöst och sedan slutar så överdrivet alltid, haha! Men, alltid lika roligt som sagt! =)


ERIKA!!!!
Dinosaurierna dog ut för ca 65 miljoner år sedan. Varför de dog ut vet man inte. Men några av förslagen är pga en astroid, hormonsjukdom och klimat förändringar. Men nu håller sig de flesta forskarna till den astoid versionen.
Enligt en teori ska en jätte stor asteroid eller komet (minst 10 kilometer i diameter) ha kolliderat med jorden. Nedslagsplatsen tros ha varit den Mexikanska gulfen.


Du hade alltså rätt gumman! Så det var ingen ISTID som dödade Dinosaurierna för er som trodde det! Haha!!


Mamma och Wilma sitter på golvet och spelar memory. Vilken hejare min tös är hehe, duktig, har flera par än mormor =)
Om jag skulle tvinga min kära mor att laga mat till mig för jag är Sååååå Hungrig.. =)
Vill att  Robban ♥ ska komma hem, SAKNA!





Kommentarer
Postat av: Erika

Nee hade ja rätt?! hahaha tack gumman för det infot tur att ja har dej =) Puss

2009-01-08 @ 17:10:41
Postat av: Anonym

Nee hade ja rätt?! hahaha tack gumman för det infot tur att ja har dej =) Puss

2009-01-08 @ 17:11:23
Postat av: Anonym

Eftersom en teori är klimatförändringar så kan det ju va istiden...

2009-01-09 @ 01:23:55
Postat av: Anonym

jo visst är det en teori men eftersom dom flesta forskare tror på en asteroid eller komet så skulle det väl vara konstigt om så många forskare hade fel o att det ändå var istiden.. men jag vet inte, är ju ingen forskare jag inte..

2009-01-10 @ 11:34:31
URL: http://anni

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0