Full på ETT PAR öl???

Nu har mamma varit här och druckit kaffe en snabbis =) Innan hon skulle till jobbet!
Wilma fick sockerkaka, hoho gissa om det är sockerkaks smulor överallt?? Jajjemensan! Så Robban fick dammsuga!

Ska göra mig iordning strax och sen ta upp det sista (som jag inte orka igår) från tvättstugan sen ska vi iväg! =)

Om man säger "ska bara träffa mina vänner och ta ett par ett par öl". Ett par öl blir man väl inte kalasfull på? Eller det beror ju iofs på hur många "ett par" är.. För mig är det iaf två-tre st.. Men det beror ju kanske på vem man frågar.
Men men säger bara KARLAR alltså!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Fia

Hehe aaa det dära har man ju hört tusentals gånger. Vi ska ta ett par öl med grabbarna = Vi ska festa(Obegränsat med alkohol) utan tjejer idag :P

2009-01-31 @ 13:10:34
URL: http://fialottaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0