KanelBullar =)

Har en underbart snäll pojkvän jag =)
Igår när vi kolla på tv fick ja syn på bullar... Mmmmm så gott!
Så sa ja att vi måste baka bullar någon dag!
Det kan jag göra nu säger han och så åker han o handlar ingredienser =) Söt!
Så vid halv tolv igår kväll så va dom färdiga, det va sååå gott! =)

Igår var vi o drack kaffe i Linghem, det va bara Robbans pappa som var hemma. Sen lurade Robban ut mej o sin far i lekparken med Wilma så han kunde packa alla(?)sina kläder. SÅ jävla kallt det var, jag var inte klädd för utelek. Men vad gör man inte för sin älskade prinsessa =)

Så igår em/kväll blev det att tvätta, det var MYCKET kläder, puh!

Sitter hos mamma med en kopp kaffe i handen och nu SKA jag göra mina arb. till skolan! Suck!

Sen ska Jag, Wilma, Mamma o Pappa åka till min Syster och fira hennes karl som fyller år! Ska bli trevligt, ses ju dock inte så mkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0