Mammas unge så sööt =)

Nu sover Wilma, hon somna på 2sek.. Jättetröttaste!
Vi kolla på My Little Pony förut och myste.. Så såg jag att hon såg lite ledsen ut och torkade sig i ögonen..
(i filmen har ponnysen tagit hand om en liten skadad grodad och så lämnar dom tillbaka den i skogen) Så fråga jag om hon var ledsen och då börjar hon jätte-gråta och säger att hon har ont i halsen. Men det kom fram sen att det var för dom lämna tillbaka grodan som hon var ledsen, också iaf, mammas lilla söööööta unge! Trösta, krama o pusse på!! <3 Ledsamheten och halsontet(?)gick iaf över med lite varm mjölk =)
Nu ska ja bädda ner mig i sängen och kolla på tv/sova!!! Bye!

Kommentarer
Postat av: Hannah - modell och sångerska

Tackar :)



Jo, Portugal är helt underbart! Sen i höstas bodde jag 3,5 månader i Asien också, det kan du läsa om under kategorin Indonesien :D DET var riktigt underbart :D

2009-01-31 @ 00:49:34
URL: http://hannnah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0