Mys!

Nu har jag diskat och plockat iordning lite,så nu har ja bara vika kläder och dammsuga kvar, fast det tar jag imorgon för jag orkar inte nu. Och så tvätten med, suck!
Så nu ska jag snart mysa ner mig i soffan med min Prinsessa <3 Kolla film och käka chips =)
Robban ska träffa några vänner och ta en öl eller nått tror ja så jag har hela kvällen själv med min underbara unge! =)

Att man så fort helt plötsligt bara kan känna sig så nere, bara pang och så tänker man en jävla massa och mår inte alls bra, INGET roligt..

Pratar med Jonas haha och han har hittat brev.. hahahahahah... Som jag har skrivit till honom 2003 hahahaha.... När jag bodde i Eksjö.. Hahaha så läser han dom för mig, hahahahahhaha guuuud så pinsamt!!! =D Men jag hade iaf skrivit gulliga saker, haha!!!

Kommentarer
Postat av: Hannah - modell och sångerska

Jag tycker verkligen om din blogg :)

2009-01-30 @ 20:37:42
URL: http://hannnah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0