Norge!

Följde med Prytz och jobbade härom dagen. Han kör budbil (tidningar) till Norge och Danmark. Och vi fick åka till Norge. Jag hade hoppats på att vi skulle åka till Danmark då Norge-resan känns dubbel så lång, vet ej varför. Det skiljer inte många timmar emellan men iaf så känns det så.
Påvägen till jobbet blev vi stannade av Polisen. Prytz fick böter då han körde 80 på 50 väg. Ajajaj! Han fick böter på 3600kr men vad är det i jämförelse med att om han kört 1km till för fort så hade han blivit av med körkortet. Tur i oturen!
Hade lite ont i kroppen efter ca 15 timmar i bilen men det var trevligt då vi inte ses så ofta.

Wilma åkte till Carina och Stefan igår. Och jag gick och la mig i stort sätt direkt för jag mådde inget bra, ont i halsen och feber(?).
Mår fortfarnde sisådär lite febrig men har iaf tagit mig ur sängen och hem till mamma för att göra klart mina sista uppgifter.
Erika är i stada med sin målarfirma(hennes mamma och Jenny=)dom gör fint i hennes lägenhet. Får se om jag åker dit sen. Va några dar sen ja träffa Erika och ännu längre sen jag träffa Jenny.

Saknar Robban, han kommer inte hem förens på Torsdag och det känns som det är jättelångt till dess. =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0