Så det kan gå!

Om man har sex är det väl bådas ansvar att tänka på skydd? Självklart tycker dom flesta!
När tjejen tar initiativet till sex så kanske killen räknar med att hon käkar tex p-piller. Men dumt av killen att inte fråga.
Och så när tjejen dagen efter säger - oj då, jag äter ju inga p-piller. HALLÅ? Vad då OJ?? Det hade väl varit något att säga INNAN man hade sex, eller?? Hur som helst så blir tjejen med barn OCH tänker behålla barnet. Men hon är inte säker på vem pappan är men hoppas på att det är *namn*. Och säger sig vara helt säker på att det är *namn*. Hur fan kan hon vara säker på det? *Namn* vill Inte ha barn pga av olika saker, tex att dom inte är tillsammans. Men tjejen är kär och vill ha ett förhållande. Så nu har hon då en snara runt halsen på *namn* och hur han än väljer att göra kanske han är bunden till tjenen för resten av livet. Och att gå i 9 månader och inte veta om man ska bli pappa, det tar nog rätt så mkt på en människa. Förstår faktiskt inte hur tjejen tänker i detta läge, det är ju inga bra grunder att skaffa barn till världen tycker inte jag. Men å andra sidan förstår jag om man inte vill göra abort, men iaf!

Tycker synd om *namn* måste jag säga!!!


Kommentarer
Postat av: Fia

Lite rörigt dära, men bådas ansvar om tjejen äter piller eller inte. Men det är typiskt killar att aldrig fråga! ! !

2009-01-12 @ 19:28:56
URL: http://fialottaa.blogg.se/
Postat av: Fia

vet jag vem "namn" är ?.........

2009-01-15 @ 17:53:43
URL: http://fialottaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0