Ynklig!

Skolan har börjat, roligt faktiskt. Det negativa är ju då att vi fått en annan lärare än förra terminen, och ibland är hon så vimsig att man undrar om hon ens kommer ihåg vad hon heter! Men det blir nog bra, huvudsaken är ju att man lär sig det man ska.

Robban är hemma och är sjuk, eller ska jag skriva Döende? Det är ju vad han tror iaf. Ett man-syndrom! Det är ju så mkt mer synd om alla sjuka karlar än om vi tjejer blir sjuka, eller hur? Så fruktansvär jävla Ynklig är han, hehe! Men självklart tycker jag synd om min älskling som är sjuk *pusse på* men det hela behöver ju inte gå till överdrift! Kanske är ja lite elak(?)men det känns som att om jag är sjuk så har jag ändå massor att göra, jag har ju min lilla tös att ta hand om oavsätt hur sjuk jag är. Visst att robban inte har barn men iaf, själva poängen att kan Jag vara uppe oavsätt hur sjuk jag är, borde ju han kunna det med?! Haha nu känner jag mig lite elak, skäms!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0