090731

Väcktes av mammas jävla katt som har damp... Inte glad...

Jag och Wilma har varit i lekparken en stund på förmiddagen, innan det dålig vädret kom. Det är ju så himla tråkigt när det regnar och är kallt, man vill ju inte vara ute då, visst det finns inget dåligt väder bara dålig kläder, blablablabla... Men hur kul är det stå ute i regn liksom??
Så vi har myst en massa inne, målat målarbok, Wilma har badat, två gånger =) Vi lagade god tacogratäng, eller jag lagade mest. Sen myste vi framför tv.n <3
Tvättat har jag gjort idag med, gud så duktig.....

Nu håller min rastlösa dam på att dra ut alla kuddar och täcke och grejer från sovrummet till soffan och så sätter hon sig mitt i allt och bara myser =)

Har en massa disk som jag måste ta tag i, längtar hem när det kommer till disk måste jag ju säga.. För vi har ju diskmaskin vilket mamma icke har och det suger... Men nu ska jag bara bo här i två dagar till sen kommer hon hem och jag slipper vara kattvakt.. Och jag slipper diska själv =P

Nu vill min älskade unge att vi ska tända ljus och mysa så då får det bli så ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0