Anti Sensus....(??)

Kanske är det jag som har så jävla svårt att förstå eller så är det som så att Sensus hjärntvättar folk??? När jag pratar med Robban är det inte Robban jag pratar med. Det känns som han sitter och läser ur en bok, "Sensus-boken" "kapitel 23-Svar på allt". Helt sjukt.
Alkolost/Drogberoende, klassas som sjukdom, visst det är kanske så, men VAR går gränsen för att man verkligen ÄR sjuk? När klassas det som sjukdom? Om jag vanligtvis en lördag dricker 5 staröl och sen händer det några lördagar i rad att jag dricker 7 vilket jag absolut inte brukar göra annars, är jag då sjuk? Är det då jag ska inse att jag "fått" sjukdomen? Det är mycket som gör mig förbannad. Men Robban säger ju att det blir så himla mycket bättre efter att jag varit på Anhörig-grupp-grej.. Så vi får väl helt enkelt se, kanske blir jag en helt annan människa med en helt annan syn på allt......... Tveksam........ Och jag sa till Robban att jag ville att han skulle komma hem (dumt?) Och då sa han men om jag går ut här ifrån så får du ju stå ut med att jag dricker/tar droger... Ok, så det är det eller Sensus som gäller, det finns inget annat????

Nu sover iaf min Prinsessa sen en stund tillbaka. <3
Jag ska ta mig en cigg och lugna mina nerver och sen blir det tv, slapp slapp slapp... För att sen inta sängen bredvid min älskis <3 <3 <3

Magen v.36


Mammas älskis <3 <3


Kommentarer
Postat av: mia

vill också ha en sån mage igen :)

2009-07-29 @ 23:19:28
Postat av: mia

vill också ha en sån mage igen :)

2009-07-29 @ 23:19:32
Postat av: mia

vill också ha en sån mage igen :)

2009-07-29 @ 23:22:39
Postat av: angelica

okej =)



känner vi varandra?

2009-07-30 @ 18:28:45
Postat av: Mr J

du är bland dom starkaste människor ja mött så håll i vid de. tänker på dig gumman! puss

2009-07-30 @ 20:20:05
Postat av: angelica

Tack Mr J det värmer att läsa =)puss

2009-07-30 @ 21:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0