Att vara eller inte vara...sjuk......

Jag kollade på tv...

En kille dör på sjukhuset och hans syster och vän tar sig in på bårhuset. Han har svalt heroin, som dom vill åt. Killen blir uppskuren och det hela slutar med att hans syster snortar i sig heroin från hans uppskurna magsäck.

Okej, det var på tv.n inte på riktigt. Men det finns säker så desperata människor i världen. Och det kallar jag att verkligen vara sjuk.

Så är Robban sjuk? Det beror ju som sagt på var gränsen går... Men inte skulle han göra en sån grej....

Nä nu får jag sluta tänka så mycket......

Godnatt gott folk.......

Kommentarer
Postat av: Liams mamma

Hej !

Hitta ingen mejl till dej så skrev här. Ringde Liam o berätta om kalaset, han vart sååå glad !!

Sen sa han, på Esters kalas fick jag vara själv utan dej, får jag vara själv på Wilmas kalas?

Jag sa att vi va tvungna o fråga. Så ska föräldrarna vara med eller inte ? :)

2009-07-31 @ 14:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0