Sovmorgon, underbart ;)

Vem som helst tycker väl om sovmornar? Så skönt!! Wilma vakna kvart i tio och det kändes rätt okej att kliva upp då, även om jag mer än gärna hade sovit lite till ;) Frukost till Pippi Långstrump som är det ända som gäller nu, bara Pippi Pippi Pippi Pippi, aningen tjatigt men så är det, och min mkt rastlösa tös sittter ju iaf still då och det är ju skönt det med. Så det överväger, Pippi alltså, istället för spring och skrik och "jag behöver uppmärksamhet 24/7"-beteendet.. ;)

Fixat inbjudningskorten till Wilmas kalas =) Och hon planerar för fullt vilka som ska få komma, blev dock inte alla 1793 barn som hon ville, men hon var nöjd iaf =)

Lunch hos mamma med, ovanligt eller inte med tanke på att jag i stort sätt bott där i två veckor men nu har jag och wilma "flyttat hem" men ändå kan jag inte slita mig, letar anledningar till att åka dit varje dag ;) Men så är det väl när man inte klippt av navelsträngen ordenligt ;P Men hon är bra min mamma <3

Sen förstår ni har jag och Wilma varit hos Erika och Kevin <3 Det var himla länge sen vi träffa dom så det var himla trevligt, kidsen tyckte det med var roligt att få leka några timmar =) Och där blev vi bjudna på middag, vilken lyx va, jag har inte lagat mat en enda gång idag, nice ;) Vi åt RUNDA korvar, hahahahaha helmobbat men det smaka precis som vanlig korv, men runda stek-korvar liksom, Mkt skumt, vad dom hittar på alltså, hehe!

Pratade med Robban och dom andra där hade tydligen klagat på att han sitter för mycket i telefon på kvällarna, okej, är det för mycket prata med sin flickvän i en timme om dan??? Och om dom andra ändå inte ska använda telefon vilket ja antar eftersom dom inte sagt nått så varför i helvete ens bry sig om vad han väljer att göra. Det är ju så viktigt att förstå att allt gör man för sin egen skull, ja bry er då för fan inte om vad han gör då, dubbelmoral! Jag blir förbannad! Så nu får vi väl se om han ringer imorgon eller om han får schema på vilkar dagar och tider han får ringa mig, HELSJUKT!!!!

Nehepp, nu blire att krypa ner i sängen bredvid min älskade unge <3 Najti!!


Kommentarer
Postat av: mia

hej . kan du inte lägga ut någon ny bild på magen :)? och förresten har du något namn på den lilla ?

2009-07-28 @ 12:41:01
Postat av: angelica

jo det kan jag nog göra =) njaa, vet inte riktigt, Saga är iaf ett alt.

2009-07-29 @ 19:35:41
Postat av: mia

saga är ett fint namn o det passar bra ihop med wilma.

2009-07-29 @ 23:15:58
Postat av: angelica

ja det är fint =)



känner vi varandra eller var har du hittat mig? =)

2009-07-29 @ 23:25:47
Postat av: angelica

ja det är fint =)



känner vi varandra eller var har du hittat mig? =)

2009-07-29 @ 23:25:53
Postat av: angelica

ja det är fint =)



känner vi varandra eller var har du hittat mig? =)

2009-07-29 @ 23:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0